Reserves Sala Polivalent i Aula d'Informàtica

SALA POLIVALENT

Codi SIGUA:   0007P2019

Capacitat: 30 llocs (aprox.)

Mitjans Tècnics de la Sala

• Pissarra blanca (tipus Velleda)
  • Equip informàtic de sobretaula
  • Connexió a Internet
  • Videoproyector
  • Pantalla projecció
  • Altaveus de sala

AULA D'INFORMÀTICA

Codi SIGUA:   0007P2061

Capacitat: 11 llocs (aprox.)

Mitjans Tècnics de la Sala :

• Pissarra blanca (tipus Velleda)
  • Equip informàtic de sobretaula
  • Connexió a Internet
  • Videoproyector
  • Pantalla projecció

Formulari de reserva on-line

(consultar disponibilitat ací abans de reservar)

IMPORTANT: En cas de no necessitar una franja reservada, per favor comunique-ho al més prompte possible perquè altres companys puguen gaudir d'ella.

CONDICIONS D'ÚS

• El professor responsable haurà de deixar la sala en les mateixes condicions en què va ser trobada, havent de posar especial atenció a la neteja de pissarres i apagat d'equips informàtics, audiovisuals, llums i aire condicionat. En cas d'incomplir reiteradament aquestes condicions, podrà ser-li denegat l'ús de la sala per un període de temps determinat.
  • Qualsevol dany o incidència advertida en l'estat del material i equips propis de les sales que impedisca el seu correcte ús, haurà de ser comunicat immediatament al personal d'administració del Departament.

ACTIVITATS PREFERENTS I ALTRES USOS COMPATIBLES

• Activitats preferents: Reunions òrgans departamentals, actes institucionals, conferències, tribunals acadèmics.
  • Altres usos compatibles: Docència, cursos, seminaris, reunions, activitats docents grupales (tutories, revisions, exàmens).

NOTA: En cas de necessitar-se la sala per a una activitat preferent i estar prèviament reservada per a una activitat no inclosa com a preferent, l'activitat no preferent podrà ser canviada d'ubicació o fins i tot anul·lada si no existiren espais disponibles, sempre que la reserva de l'activitat preferent es comunique i autoritze amb almenys 3 dies laborables d'antelació.

HORARI DE LA SALA POLIVALENT

HORARI AULA D'INFORMÀTICA

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464