Reserves Sala Polivalent i Aula d'Informàtica

SALA POLIVALENT

Codi SIGUA:   0007P2019

Capacitat: 30 llocs (aprox.)

Mitjans tècnics de la sala

• Pissarra blanca (tipus Velleda)
  • Equip informàtic de sobretaula
  • Connexió a Internet
  • Videoprojector
  • Pantalla projecció
  • Altaveus de sala

AULA D'INFORMÀTICA

Codi SIGUA:   0007P2061

Capacitat: 11 llocs (aprox.)

Mitjans tècnics de la sala :

• Pissarra blanca (tipus Velleda)
  • Equip informàtic de sobretaula
  • Connexió a Internet
  • Videoprojector
  • Pantalla projecció

Formulari de reserva en línia

(consulteu la disponibilitat d'aquest espai ací abans de reservar-lo)

IMPORTANT: En cas de no necessitar una franja reservada, per favor comuniqueu-ho al més prompte possible perquè quede lliure per a altres companys.

CONDICIONS D'ÚS

• El professor responsable ha de deixar la sala en les mateixes condicions en què l'ha trobada. Cal parar   atenció especial a la neteja de pissarres i l'apagada d'equips informàtics, audiovisuals, llums i aire condicionat. En cas d'incomplir reiteradament aquestes condicions, li poden denegar l'ús de la sala per un període de temps determinat.
  • En cas de dany o incidència que impedisca l'us correcte del material o dels equips propis de les sales, s'ha de comunicar immediatament al personal d'administració del Departament.

ACTIVITATS PREFERENTS I ALTRES USOS COMPATIBLES

• Activitats preferents: reunions d'òrgans departamentals, actes institucionals, conferències, tribunals acadèmics.
  • Altres usos compatibles: docència, cursos, seminaris, reunions, activitats docents grupals (tutories, revisions, exàmens).

NOTA: En cas de necessitar-se la sala per a una activitat preferent i estar prèviament reservada per a una activitat no inclosa com a preferent, l'activitat no preferent podrà ser canviada d'ubicació o fins i tot anul·lada si no existiren espais disponibles, sempre que la reserva de l'activitat preferent es comunique i autoritze amb almenys 3 dies laborables d'antelació.

HORARI DE LA SALA POLIVALENT

HORARI AULA D'INFORMÀTICA

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464