RESERVA D'EQUIPS I MATERIAL

• Telescopi
  • Proyector

Formulari de reserva on-line

(consultar disponibilitat abans de reservar)

IMPORTANT:  En cas de no necessitar l'equip/material reservat, per favor comunique-ho al més prompte possible perquè altres companys puguen gaudir d'ell.

CONDICIONS D'ÚS

•  L'usuari de l'equip i/o material haurà de deixar retornar el material en les mateixes condicions en què va ser lliurat.
  • Els equips i material hauran de ser retornats en el termini estipulat de reserva i en el lloc on van ser lliurats.
  • Qualsevol dany o incidència advertida en l'estat del material i equips que impedisca el seu correcte ús, haurà de ser comunicat immediatament al personal d'administració del Departament.

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464