RESERVA D'EQUIPS I MATERIAL

• Telescopi
  • Telescopi solar
  • Projector

Formulari de reserva en línia

(consulteu la disponibilitat del material ací abans de reservar-lo)

IMPORTANT:  En cas de no necessitar l'equip/material reservat, per favor comuniqueu-ho al més prompte possible perquè quede disponible per a altres companys.

CONDICIONS D'ÚS

•  L'usuari de l'equip o material l'ha de tornar en les mateixes condicions en què l'ha rebut.
  • Els equips i material s'ha de tornar en el termini estipulat en la reserva i al lloc on van ser lliurats.
  • Qualsevol dany o incidència advertida en l'estat del material i dels equips que n'impedisca l'us correcte s'ha de comunicar immediatament al personal d'administració del Departament.