Grup d'Electrònica i Fotònica Orgàniques: Personal

Personal permanent

• Dra. María A. Díaz-García (Catedràtica d'Universitat, Dpto. Física Aplicada i Institut Universitari de Materials d'Alacant). Líder del grup
  • Dr. José M. Villalvilla (Professor titular d'Universitat, Dpto. Física Aplicada i Institut Universitari de Materials d'Alacant).
  • Dr. Pedro G. Boix (Catedràtic d'Escola Universitària, Dpto. Òptica i Institut Universitari de Materials d'Alacant).
  • Dr. José A. Quintana (Col·laborador Honorífic i antic Prof. Titular d'Universitat, ara retirat, Dpto. Òptica i Institut Universitari de Materials d'Alacant)
  • Dra. Eva M. Calçat (Prof. Titular d'universitat, Dpto. Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal i Institut Universitari de Materials d'Alacant).

Personal no permanent (en formació i/o tècnics)

• Rafa Muñoz Mármol (Becari predoctoral, Programa FPI, Dpto. Física Aplicada i Institut Universitari de Materials d'Alacant).
  • Victor Bonal Díaz (Becari predoctoral,  Investigador Colaborador Junior, Dpto. Física Aplicada i Institut Universitari de Materials d'Alacant).
  • Mari Luz Luz Martinez Marco. (Investigadora Col·laboradora Junior. Dpto. Física Aplicada i Institut Universitari de Materials d'Alacant).