Grup d'Electrònica i Fotònica orgàniques: Investigació

Làsers d'estat sòlid basats en molècules orgàniques i polímers semiconductors.

láser

Fabricació de làseres de polymeros basats en: waveguides, microcavities and distributed feedback (DFB). Tecnicas per a la caracterització de les propietats dels lasers : luminescencia, determinatió de laser thresholds, gain and losses

Transport de càrrega, fotogeneració i fotorefractivitat.

Tècnica “time of flight” per a la mesura de mobilitat (d'electrons i buits) en materials orgànics. Mesures en funció de la temperatura (des de temperatura ambiente fins a 150 ºC). Estudis en polímers, molècules orgàniques, cristalls líquids.

- Mesures de fotocorriente en materials orgànics en funció de la temperatura (des de temperatura ambiente fins a 150 ºC).

- Preparació de composites polimèrics amb propietats fotorefractivas. Tècniques experimentals per a la caracterització de les propieadades fotorefractivas. Elipsometría per a mesures electro-òptiques, fotoconductividad, mexcla de dues i quatre ones.

Otros temas anteriores.

• Optica no-lineal en materials orgànics.
  • Preparació i caracterització de guias d'ones
  • Pinces òptiques.
  • Holografia
  • Procés d'assecat de mostres semiconductores