Grup d'Astrofísica Relativista

Presentació   |  Recerca   |  Personal   |   Publicacions   |  Instal·lacions

El grup d'Astrofísica Relativista de la UA ha realitzat activament la seua labor de recerca sobre diferents temes durant més de 10 anys. Els interessos del grup abasten una àmplia zona de temes, des de l'estructura d'estel de neutrons i l'evolució, a les ones gravitacionals, la hidrodinàmica numèrica i la magnetohidrodinàmica.

D'altra banda, la nostra recerca és principalment teòrica, treballem en el procés sense fi de comparar els resultats teòrics i les prediccions amb les observacions astronòmiques.

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464